wtorek, 2 grudnia 2014

nowy szczeniak w domu - jak opiekować się szczeniakiem.

Mój drogi Człowieku - zwany dalej moim nowym opiekunem

Dzięki, że wybrałeś właśnie mnie z grona moich braci i sióstr do Twojego stada. To był wspaniały i znaczący moment. Pamiętam tę chwilę gdy Twoje oczy spojrzały na mnie. Tak się cieszę, że będę mógł z Tobą dzielić komfort i ciepło domowego stada ludzkiego.

aha, mam jedną ważną sprawę do Ciebie - wiem, że słuchałeś uważnie słuchałeś mojej hodowczyni o tym jak mnie karmić i szczepić - mam nadzieję, że się tego będziesz trzymał bo ja sam z siebie nie pójdę do lekarza (weterynarza) i nie kupię sobie sam paczki karmy gdy zostawisz mnie w domu.


Mam też prośbę abyś kochał mnie takiego jakim jestem, z całą moją energią, ciekawością i ekscytacją w jaką wpadam.


Przecież wszystkie szczeniaki są mniej więcej takie gdy są szczeniakiami. Dlatego kochaj mnie takiego wesołego i rozbrykanego.

Twoja łapka, FIGO.


Zobacz też wpis: szkolenie psów lubin i film szkoła dla psów LUBIN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz