piątek, 3 lipca 2015

pomysł na drugiego psa? czy warto kupować psa?

  • Będąc na dworze często zatrzymują sie właściciele pupilów i pozwalają im sie wspólnie pobawić. Mój np nie jest wielbicielem innych i często zmyka lub szczeka. Jeśli sie martwisz ze pupil samotny jest to masz wiele tak zwanych psich hoteli w NL gdzie przed praca odprowadzasz i po pracy zabierasz psa. Warto sprawdzić
  • może mieszkam w dziwnym mieście bo masę razy widziałam jak czyjś psiak chce się bawić z moim a jego właściciel dawał mu pół minuty i szli dalej. A ja chciałam aby się pobawili, poganiali i wylatali a nie 30 sekund i koniec. Fakt, ludzie są nastawieni do zwierząt, zagadują ale tylko na chwilę i pędzą dalej Emotikon frown
  • A ja myślę Ewcia, że i tak już podjęłaś decyzję, a komentarze tutaj tylko ją potwierdzą Emotikon wink
  • wiesz, jeśli nie planujesz dzieci, masz stabilna sytuacje to dlaczego nie? ja widze wsrod wielu znajomych ze np. kto mial jednego yorka ( bo sa bardziej popularne) decyduje sie na drugiego Emotikon smile i mowia ze jest rewelacyjnie bo sie dogaduja itp. ja tez bym bardzo chciala, ale jestem za leniwa a tu po spacerze zostaje juz mycie 8 lapek a nie 4
  • a ja mam dwa psy a dziecko pojawi się pewnie za rok Emotikon grin to chyba nie przeszkoda nawet jeżeli by tam ktoś planował i drugiego psa i dziecko
  • przeszkoda nie absolutnie.. ale bardzo trudno ogarnac np. na spacerze małe dziecko i 2 psy..maluch na wszystkie zjezdzalne chce itp. fochy, że na spacerze on chce trzymac smycz, sam idzie, ucieka i dziekana Emotikon grin u nas. a tylko mam jednego . Emotikon grin ( i w rodzienie takiego malucha i porównuje) maż pracuje a tu na spacer i z kim maluch..no jest znacznie trudniej.
pies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz