czwartek, 5 marca 2015

Shih tzu - nauka czystości psa shih tzu

Czy wy też macie taki problem ze swoim SHIH TZU?

Czy ktos ma podobnie:wychodzę na dwór Milka podbiegnie w swoje miejsce gdzie robi siku i załatwia się,odwraca się i piszczy by wracać do domu...zapiera się i nie chce dalej iść.biegnie pod klatkę.jest uparta strasznie,no a ciągać nie będę.Od paru dni mi tak robi:(

Nauka czystości shih tzu? 

  • Oj. Nigdy nie mialam takiej sytuacji. Może się boi?
  • hm nie wiem.dodam ze ma 11 tygodni.no i normalnie sie zalatwi ale jak juz to zrobi to zwrot w tyl i pod klatke:/
  • U nas jest dokladnie odwrotnie. Zrobi swoje i dalej biega po dworze. Najchetniej do domu w ogóle by nie wracała
  • Zbliża się wiosna będzie dłuższy dzień i przyzwyczai się
  • u mnie wczesniej tez tak bylo.pogoda strasznie deszczowa,no ale watpie by to bylo przyczyna.sama nie wiem
  • no bo nie wyobrażam sobie podejść kilka kroków od mieszkania:/i wracac
  • Moja ma tak rano. Tylko siku i do domu. Dopiero po południu dłuższy spacer. Myślę że nie ma się czym przejmować, ale lepiej poobserwować jej zachowanie.
  • Kiedyś miałam goldenkę ale ona wszystkiego się bała nie chciała wychodzić z domu , zabrałam ją z wielkiej hodowli miała 3,5 miesiąca hodowca mówił ze z tego wyrośnie ale niestety chodziłam z nią do bahawiorystki i mało to pomogło a potem raczysko ją zabrało
  • moja Fanta bardzo długo robiła identycznie. Dopiero przy Shitzaku mojej mamy nauczyła się dłuższych spacerów i obwąchiwania wszystkiego po drodze Także bez obaw 

Znowu mamy kryzys. Sikanie gdzie popadnie. Co robić?

  1.  Mi pomogły podkłady... zakupione w aptece
  2. Właśnie mam wszędzie pościelone, już pięknie na nie robiła, a teraz od wczoraj znowu ładuje na dywany.
  3. Hm... To nie wiem co poradzić. Z czasem jej przejdzie 
  4. Wcześniej też miała kryzys,a potem znowu tylko na maty. Może to teraz znowu chwilowe. Jak reagować? Czy w ogóle reagować? Ona wie, że źle robi, bo jak idę ze szczotą do zapierania, to spierdziela pod łóżko i nie chce wyjść. A w tyłek nie dostaje, tylko mówię jej zły pies.
  5. Suzi w sumie też sikała na podklad albo obok na wykładzinę, tak do 6-7 miesiąca. Później samo przeszło...
  6. Sandra wiec moj wet mowil ze pies do 6 miesięcy pa prawo sikac w domu..moj shih szybko sie nauczyla załatwiac na dworze,gorzej z dogiem...bo ma 7 miesięcy i jeszcze zdarza mu sie siknąc,ale tez wie ze zzle robi,bo sika na swoj koc na siedząco,głupa pali patrząc w oczy,moze nie robi tego Twoja po złosci tylko dlatego ,że jeszcze nie wytrzymuje...
  7. daj jej jeszcze trochę czasu a na pewno przestanie sikać w domu...
  8. Wczoraj mi powiedziano,że to efekt zdominowania przez psa i mam sobie poczytać na necie i pooglądać filmiki na youtube
  9. ja na czas sikania piesów pozwijałam dywany...zeby zaoszczedzic sobie nerwow z praniem
  10. A ja za każde siku i kupkę na mate nagradzałam psim smakołykiem ,i pomogło teraz jak zrobi to czeka koło maty na nagrodę i pochwały .      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz